Filipijnen

1 februari 2016 - Panglao, Filipijnen

Na ons jungle-avontuurtje in Indo, zijn we vorig weekend 1 avondje uit geweest in KL en op zondag doorgevlogen naar de Filipinos!! We zijn begonnen in Boracay (omdat die vlucht het goedkoopst was) en dat was gelijk een pittige start. Wit strand, blauwe zee en de beste happy hours! Beter wordt het niet zou je denken... Helaas werd dit fijne plekje verstoord door 100.000 chinezen... Op het strand, in de winkels, restaurants en zelfs overal om ons heen tijdens de fijne happy hours.. Even slikken dus! Maar we zijn uiteindelijk toch 5 dagen op dat werkelijk prachtige eiland gebleven en afgelopen donderdag zijn de van Boracay naar Cebu gevlogen. Na tuktuks, bootjes, vliegtuig, busjes en taxi's zijn we aangekomen op Panglao island.. Daar hebben ook al wat foto's van toegevoegd. Gelukkig (bijna) geen chinezen hier en beetje Robinson-achtig komen wij onze dagen hier wel door! X

1. Aline:
    14 februari 2016
    Heerlijk avontuur, op de vele Chinezen na klinkt het als heel erg chill daar! Ogen dicht dus en genieten veel plezier nog verder! Dikke kus